Veelgestelde vragen

Afhalen

Is het mogelijk mijn bestelling op te komen halen?

Het is ook mogelijk om uw bestelling op te komen halen. Dit kan echter alleen op afspraak, zodat we uw bestelling kunnen voorbereiden.
Na bevestiging van uw bestelling kunt u contact met ons opnemen om een afspraak te maken. U kunt contant afrekenen bij afhalen of pinnen.

 
Adres
Veemarkt 53
1019 DA Amsterdam
 
Maandag: 09.30 - 17.00 uur
Dinsdag: 09.30 - 17.00 uur
Woensdag: 09.30 - 17.00 uur
Donderdag: 09.30 - 17.00 uur
Vrijdag: 09.30 - 17.00 uur
Zaterdag: 09.30 - 17.00 uur
ZondagGesloten
 
U bent van harte welkom in onze showroom / afhaalpunt.

Betalen

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

In onze webwinkel kunt u betalen middels iDeal, PayPal, Credit Card, MisterCash, Bankoverschrijving en via AfterPay (eerst zien, dan pas betalen).

Wilt u meer informatie over onze betaalmethodes? Klik dan HIER

Verzending & Bezorging

Wat als mijn bestelling met schade wordt geleverd?

Controleer direct na ontvangst de inhoud van uw pakket.


Mochten er onderdelen ontbreken of beschadigd aankomen, stuur ons dan direct na ontvangst een e-mail met uw bestelnummer.


Indien mogelijk ontvangen wij ook graag een foto van de schade. Dit bevordert het proces. Binnen 24 uur zullen wij uw probleem proberen op te lossen!

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt afgeleverd?

Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u van ons een mail met daarin de track en trace code, zo kunt u uw bestelling volgen.

Wanneer bij aflevering de vervoerder niemand aantreft zal de zending de volgende (werk)dag nog een keer worden aangeboden. 
Is burenbelevering toegestaan? Dan zal de vervoeder eerst proberen om de bestelling bij uw buren af te leveren.

Mocht de tweede afleverpoging opnieuw niet succesvol zijn, dan kunt u altijd nog het product binnen twee weken na de leverdatum op een DPD pick up oint afhalen.
U zult een briefje in uw brievenbus ontvangen met daarop de afhaallocatie en de tijd.

Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen met een waarde boven de € 19,95 versturen wij gratis in Nederland en Belgie.

Voor bestellingen onder de € 19,95 hanteren wij standaard € 3,95 verzendkosten.
 
De pakketzendingen en brievenbuspakjes zijn voorzien van een Track and Trace code. Deze ontvangt u aan het einde van de middag.
 
 
Zijn de alle producten op de website voorradig?

Alle producten op onze website zijn op voorraad, tenzij anders aangegeven.

Als er bij de status beschikbaarheid 'in bestelling' staat, dan verwachten wij het product binnenkort weer op voorraad te hebben.

Wilt u de voorraad volgen? Klik dan op de button 'voorraad volgen' u ontvangt dan een e-mail van ons zodra het product weer op voorraad is

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wanneer u een bestelling heeft geplaatst (vóór 17:00 uur) wordt deze dezelfde dag door ons zorgvuldig ingepakt en verzonden.

De bestellingen worden de volgende dag aan u aangeboden door DPD of FedEx.

De levering via FedEx kan in sommige gevallen 1 werkdag langer duren i.v.m. een speciale pick-up (levering van 2,5 meter profielen).

U kunt uitgaan van het volgende levertermijn bij DPD binnen Nederland:

Maandag vóór 17:00 uur besteld > dinsdag geleverd
Dinsdag vóór 17:00 uur besteld > woensdag geleverd
Woensdag vóór 17:00 uur besteld > donderdag geleverd
Donderdag vóór 17:00 uur besteld > vrijdag geleverd
Vrijdag vóór 17:00 uur besteld > zaterdag geleverd
Zaterdag besteld > dinsdag geleverd
Zondag besteld > dinsdag geleverd

Leveren jullie ook in het buitenland?

Wij leveren op dit moment standaard in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Luxemburg en Engeland.

Wilt u dat wij leveren in een ander land, neem dan contact met ons op. Wij zullen u dan een scherpe aanbieding doen qua verzendkosten.

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb niks ontvangen. Wat nu?

Het kan voorkomen dat er bij PostNL iets mis gaat in het sorteercentrum of dat u niet aanwezig bent op moment van aflevering.

Mocht uw bestelling na 3 werkdagen nog niet binnen zijn en laat de Track and Trace geen nieuwe update zien, dan kunt u het beste contact opnemen met PostNL.
Zij kunnen aan de hand van uw Track and Trace direct kijken waar uw bestelling op dit moment is.

Wilt u liever telefonisch contact openmen met ons? Dat is natuurlijk ook mogelijk. Wij kunnen enkel niet meer zien dan de status van de Track and Trace.

Ik wil niet dat mijn bestelling bij de buren wordt afgeleverd, is dat mogelijk?

Ja dat is geen enkel probleem. U kunt dit aangeven in het opmerkingen veld bij het afrekenen.

Wij zorgen er dan voor dat uw bestelling enkel bij u wordt aangeboden en niet bij uw buren.

Er zullen geen extra kosten in rekening worden gebracht.

Ik ben niet aanwezig om mijn bestelling in ontvangst te nemen. Wat nu?

Wanneer bij aflevering de bezorger niemand aantreft, wordt de zending de volgende (werk)dag nog een keer opnieuw aangeboden.

Als deze levering ook gemist wordt, dan kunt u altijd nog het product binnen twee weken na de leverdatum op een DPD pick up point afhalen. 

U zult dan een briefje ontvangen in uw brievenbus met verdere instructies.

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

Dat is zeker mogelijk! U kunt bij het afrekenen kiezen voor een ander afleveradres.

Retourneren & Ruilen

Kan ik een geleverd artikel ook retourneren?

Wij hanteren de wet koop op afstand. Indien de producten niet aan uw verwachtingen voldoen kunt u deze - mits onbeschadigd - binnen 30 dagen aan ons retourneren en een vervangend product of het eventueel betaalde bedrag terug ontvangen. Neem per email contact op met ons, vermeld ook uw bestelnummer.

Hoe vraag ik een retour aan?

U kunt de retour aanmelden bij onze klantenservice
Lees eerst even onze retourvoorwaarden.

Hoe lang duurt het voordat ik een nieuw product krijg?

Nadat uw retour zending bij ons is aangekomen gaan wij deze controleren. Indien deze defect/beschadigd is zullen wij direct een nieuw product naar uw versturen. Dit neemt gemiddeld 3 werkdagen in beslag. Dit betekend dat u binnen 4 werkdagen een nieuwe product zult ontvangen.

Kan ik mijn geld retour krijgen als ik niet tevreden ben?

U heeft het recht om binnen 30 dagen uw bestelling te retourneren. Uiteraard dient zowel de verpakking als het product weder verkoopbaar te zijn. Indien u binnen de gestelde termijn uw bestelling aan ons retourneert zullen wij uw aankoopbedrag binnen 3 werkdagen terug storten.

Bestellen

Bij het product dat ik wil bestellen staat er bij beschikbaarheid 'In bestelling' kan ik dit product bestellen?

Alle producten op onze website zijn op voorraad tenzij er bij de status beschikbaarheid 'In bestelling' staat vermeld.

De producten kunt u dan niet bestellen. Het is wel mogelijk om de voorraad te volgen.

Wij zullen u dan een e-mail sturen zodra het product weer voorradig is.

Kan ik BTW vrij bestellen?

Indien u buiten Nederland en binnen Europa zakelijk bij ons besteld, is het mogelijk om de BTW te verleggen.

Wij rekenen dan geen BTW over de factuur. U kunt een account bij ons aanmaken met uw bedrijfsgegevens, vervolgens kunt u zonder BTW een bestelling plaatsen. 

Algemene vragen

Zit er ook een handleiding bij de producten?

Bij de producten zit een Nederlandstalige handleiding van de leverancier. Onze uitgebreide handleidingen staan ook op de site, ondersteund met foto’s en video materiaal. Klik hier voor de link.

Hebben jullie ook montageservice?

Wegens vele belangstelling bieden wij nu ook een montageservice aan! Voor meer informatie kunt u bellen naar de klantenservice: 020-26 00008.

Garantie

Zit er garantie op de producten?
Onze producten zijn van de hoogste kwaliteit en zijn gemaakt voor een lange levensduur. Wij staan in voor de garantie en conformiteit zoals de wet deze biedt.  Binnen 2 jaar bent u in gedekt voor fabrieksfouten. Dus heeft u een product dat binnen de 2 jaar garantietermijn buiten uw schuld defect is gegaan, dan zullen wij deze kosteloos voor u vervangen.
 
Wat valt er onder de garantie?
- Defecte led
- Defecte adapters, controllers, afstandsbiedingen
- Afname van lichtintensiteit en vervorming
 
Wanneer vervalt de  garantie? 
- Als er veranderingen aan het product zijn aangebracht  ( knippen, solderen etc. ).
- Als het product beschadiging door opzet of onachtzaamheid vertoont.
- Als het product is blootgesteld aan vochtigheid(tenzij ip68) of extreme warmte.